Fredag

Fredag, den sista fredagen, den sista skolfredagen i mitt liv. Nästa vecka är jag ledig bara för att det nationaldagen och fredagen efter, ja, då har jag tagit studenten! Då har mina tre år på gymnasiet tagit slut och det är dags för att skaffa jobb och få in en liten lön. Verkligheten knackar på dörren, men jag vill inte släppa in honom. Han är inte välkommen, inte än i alla fall. Sitter i skolan nu, sitter i datasalen. Fast det är nog inte sista gången jag kommer att sitta här.. Tror jag inte i alla fall. Minst 2 gånger till i alla fall. Måste rensa mitt konto på bilder och skolarbeten. Har inte gjort det. Aja, får la ta o göra det sen eller nu, nä, sen orkar inte nu.


Om exakt 13 dagar
så tar jag studenten!!


Ja, snart ska man ut och jobba, fast jag har inte hittat något jobb än.. Usch, måste ha ett jobb. Och det är snart! Någon som har ett förslag till mig? Tar mig an nästan allt, nästan alltså, kom ihåg det!! :P haha
Sådär ja, nu lägger jag in allt på mitt usb-minne. Från kontot alltså. Aja, ni fattar. Det är snart färdigt! haha det var inte så mycket ändå. Nu kom Eric och Jimmy. Vi har ingen lärare, men Angelica tar närvaron. Cissi sitter här och är lite smått irriterad, eller ja, sur, eller kanske mer deppig. Allting hon skrev igår på sociologiarbetet är borta!!! Uscha! Och det hade inte sparats i skickats korgen eller har kommit fram till henne. (Hon skickade ett mejl till sig själv alltså!) USch, sånt är så keligt när det händer.

Men nu måste jag gå, ha det bra!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: CC

Massa morr på internet säger jag bara... USCH! But soon mah friend, no more homeworks!

Postat av: Märta-Pärta

Verkligheten är så välkommen hos mig! :D

Postat av: Nicole

Studeeeent =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback