Jag vet.

Jag hoppas att du mår bra, även om du inte tror på mig, så hoppas jag att du gör det. Men jag saknar dig, mer än du anar. De stunder vi hade, det gjorde ont när de försvann, men det gör mer ont nu när du gör som du gör.
Jag vet att livet suger, jag vet att du tycker att du bara får skit hela tiden för allt du gör eller saker som du säger. Jag vet hur jävla dåligt du kan må, jag vet att du egentligen bara skulle vilja slänga saker i väggen och jag vet att du vill ta ut din ilska på någon eller något. Jag vet att du ibland bara vill försvinna och jag vet att allt som existerar just nu är skit. 
Jag vet, för jag känner likadant.

Men jag ville aldrig förlora dig.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback