Ugly Truth.

Har precis sett filmen Ugly Truth och ja, som alla andra romantiska komedier så vet man ju ungefär vad som kommer hända. För att det är likadant i alla såna filmer. Men den var endå ganska bra och rolig. Så den var värd att se.
Tack vare min syster har jag också fått ett nytt bildbehandlingsprogram. Det programmet hade ett filter som jag har varit ute efter och testa väldigt, väldigt länge. Så äntligen får jag testa det och jag helt enelt älskar det här filtret. Eftersom att bloggens bilduppladdning är så seg så orkar jag inte ladda upp några bilder i dag, tyvärr. Men imorgon kan jag göra det om det fortfarande inte är lika segt.

Nä, nu ska jag nog se Zombieland kanske, funderar på det. Får se, annars får jag se den sen eller imorgon.

Puss&Kram

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback