Skönt underbar kväll igår.

Gårdagen, ojoj, så kul har jag inte haft på länge och det var verkligen välbehövt om man säger så! Vill först och främst säga tack till Robin för att det fanns en plats i din bil så jag kunde åka upp till Borås. Nå, vad hände igår då? Jo:
Träffade Angelica som vanligt, men träffade också Tim igår, vi skulle gå och julshoppa men det slutade med att det bara var Angelica som köpte en julklapp, till sig själv. Sen så lunchade vi tre på Gästhuset. Jag åt faktiskt sprödbakad fisk. Mums! Det var gott. Sedan hade jag ju skola som vanligt. Den gick ganska snabbt, vi diskuterade den där svininfluensasprutan (Oj! Vilket långt ord det blev..). Och ja, även lite Photoshopande blev gjort självklart. Efter det så åkte jag hem till Jill, för att käka och ha det trevligt. Sen när Robin kom och åt lite så gjorde jag mig snabbt iordning inför kvällen. Sen åkte vi och hämtade Cissi och Marion. När vi kom hem till Robin så stog Sara och Jessika och väntade på oss utanför. Tog det lite lugnt, sen så anlände Klas också. Runt 22.15 åkte vi för att hämta Adrian i Fritsla för att sedan åka vidare till Borås.

När vi väl är framme i Borås och ska in på Puls fick vi inte komma in för att Sara var -91. Och det var -90 gräns. Så vi skulle gå till Gin and Tonic (eller vad det nu hette..) men Klas hittade inte. Sen när vi gick ner mot torget igen, så såg jag mina klasskompisar! Eller några av dom iaf!! Camilla, Krùger, Wille och Martin. Fick också träffa Peter som slutade på Folkuniversitetet ungefär när jag började. Trevlig kille, det där! Krama om allihopa och tjötade lite. Sedan gick vi vidare, till slut så kom vi in på Puls, men där var verkligen inget folk. Vi var där i någon timme kanske? Sedan gick vi till Harry`s och där inne träffade jag först Torbjörn. Sedan så fick jag träffa mina sköna klasskompisar igen, även Martina! Henne har jag inte sett på länge! Satt och tjötade med dom lite. Dom trodde jag var jättefull eller hade rökt på eller ngt. Wille satt och stirra in i mina ögon innan jag skulle gå. Han trodde verkligen att jag var full, grejjen är att jag knappt hade druckit ngt. :P Sedan så leta jag reda på dom andra och jag hittade dom på dansgolvet självklart! ;) Dock saknade jag en männsika igår, Magnus. För han var inte där. Sen så tror jag att det egentligen skulle vara en till Martin där igår, men han kom inte heller tydligen.

Igår hade jag verkligen kul, skratta så jag fick ont i magen och dansa så jag fick ont i fötterna, men det var det värt, för det var kul! Kom hem halv 3 på morgonen och vaknade vid 10 idag, förvånad? Ja, jag med. Men ja, jag kan ju sova imorn med! Oj! Vilket långt inlägg det blev! Hoppas att ni har orkat läsa.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Jag orkade läsa :P

Låter som ni hade en toppenkväll trots att inte jag va med ;) haha..

Postat av: Camillamon

;) det va skitkul!! Får vi göra om snart igen tycker jag!! BTW, hoppas det e lugnt att jag tog bilderna från när vi va på stan igår som du la upp på FB..? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback