Blades of Glory

Tim har precis åkt hem. Han hade inte mkt att göra idag så då undrade han om jag ville leka med honom och det ville jag, så då åkte han hit. Vi gjorde iofs inte så mkt. Vi tittade på film, Blades of Glory. Den är ganska rolig, men det finns bättre filmer. Vi lyssnade på musik och tittade på lite bilder oxå. Sen så käkade han 4 stycken av de där Tobleronena som vi vann på Liseberg med. Men ja, vi måste ju bli av med dom. Det va kul att träffa honom. Fast det är det alltid.


Annars har det inte hänt ngt alls idag, försökte få undan lite lådor men ja, det gick ju sådär. Så jag ska försöka ta itu med det nu när han har åkt hem. Har ni haft för er idag?
Btw, jag kom inte fram till något med mina tankar igår.. Men ska försöka komma fram till ngt under resten av dagen.
Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback