Spöken?

Jag tror att det spökar i vår trappuppgång. Igår hörde jag ett antal smällar. Men orkar jag ens reagera när jag är på väg in i drömmarnas land? Nä. Inte alls. Får la se om det blir fler smällar inatt. Spännande!
Imorgon är det fredag och jag är ledig. Hur kommer dagen att underhålla mig då? Jo, jag ska in på Netto och lämna in mina konto-uppgifter och andra uppgifter som de behöver, kanske hämta ett intyg med, kan vara bra att ha. Sedan ska jag träffa Elin vad 10.30 för att fika lite grann. Sedan så ringer min jobbcoach vid 11 med. Mellan 12-17 har jag tvätt-tid. Men annars är jag fri som en fågel imorgon. Nice!

På lördag hoppas jag starkt på utgång. Hotellet, faktiskt. Jag hade sjukt kul förra gången så jag måste ju se om det är kul en andra gång. Kanske träffar jag också en eller två arbetskamrater med. Skoj att se hur de är när de är fulla, det kan nog vara en upplevelse tror jag!
Ni vet den där känslan jag hade, att något var fel? Den känslan sitter fortfarande i. Fan, jag kan inte sätta fingret på vad det kan vara. Spöken och konstiga känslor, nu händer det en del.

"It`s an anti-friss helmet!" - J.D., Scrubs. (Ja, vad ska man säga, skön kommentar!)

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Caroline

haha det är la som när det gällde din poltergeist, troligen möss igen! ;)

Postat av: Caroline

haha xD härm apa! det är ju jag som skrev den!! ;)

antagligen möss i trappan som det var med poltergeisten! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback