Bakning.

Idag var sista arbetsdagen för mig den här veckan åtminstone. Efter det så träffade jag Cissi direkt, hon var och klippte sig, så det blev till att vänta tills hon blev färdig i håret. Efter det så gick vi hem till mig, bytte om och gick till Jysk och kom knappt därifrån. Men när vi tillslut kom därifrån så fick vi med oss ett nattduksbord, en dörrmatta och en glödlampa. Nattduksbordet är fortfarande inte ihopsatt. Jag är visst inte så händig ändå. Min räddning hoppas jag blir Tim imorgon. Cissi och jag bakade också, vi gjorde Kärleksmums. Sen så gjorde vi pannkakor med, för vi var hungriga. Jag vet inte hur många gånger som vi diskade, men det var ett antal gånger. 

Fick träffa Nicole och Robin en stund idag med, det var skoj. Jag och Robin ska åka till IKEA någon dag, då ska jag shoppa soffbord tänkte jag, sedan så ska vi tydligen åka till Gekås med. Det ska bli skoj. Däremot vet jag inte när det blir, men det märker vi. Nu kallar sängen på mig, för jag är trött som bara den och har ont i hela kroppen. 
God natt med er!

Puss&Kram 

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Åå IKEA är så roligt o vara på! Jag kan hänga med ;)

Postat av: Nicole

Tack för att ni kom och kikade förbi, var jättekul att se er =) Puss o Kram!

Postat av: Angelica

Jag vill också till IKEA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback