Märta-Pärta, Dolly, Cissi och Fleppolina.

Idag har Märta-Pärta, Dolly (Dolly är Märta-Pärtas hund), Cissi och Fleppolina tittat förbi. Mkt, mkt trevligt! Vi käkade lite kakor och glass, sen så tjötade vi en hel del. Det var skönt och träffa Märta-Pärta igen, inte sett henne på ett bra tag. Hon åkte hem först, hon skulle hem och äta. Sen så när hon hade gjort det så blev Fleppolina hungrig, så vi gick och köpte pizza. Mums!

Sedan kollade vi på en film och tittade på lite bilder, ja, alltså, jag, Cissi och Fleppolina. Sedan så åkte dom hem. Så nu är det tomt i min lägenhet. Ska nog försöka ta tag i disken innan jag går och lägger mig, så är det gjort. Imorgon vet jag inte vad som händer, har tvätt-tid iaf mellan 12-17. Men det blir la en eller två tvättar kanske. På lördag blir det förmodligen utgång! As-nice!

Btw, jag fick en exklusiv bäddning av Märta-Pärtas hund. Mkt, mkt vackert blev det. Just det, mina grannar hade det väääldigt mysigt härom kvällen/natten. Det lät som det iaf, sjupa stön och stonk. Det var väldigt lockande och ta en kvast eller något och banka i taket, endast för att jävlas. Men jag struntade i det, men kul hade det varit!

Puss&kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Märta-Pärta

Det var "skönt" att träffa dig med, hehe ;) Dolly är bäst på att bädda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback