Dejt-dags!

Tack för pratstunden igår Cissi, det var verkligen något jag behövde. Nu är tankarna rensade, vilket dom inte har varit på sjukt länge. Dock kommer det väl att se ut som ett virrvarr i huvudet igen, men förhoppningsvis inte på ett bra tag. Nog med tankar, idag ska jag bara vara och göra!

Först ska jag dejta Camilla, Elin, Krüger och Wille. Ska bli riktigt kul. Ja, så detta innebär ju att min plånbok kommer att förminskas, för jag ska köpa busskort, men som sagt, vad gör man inte för sina FUV:are? Sedan efter den dejten så ska jag ha en dejt till! Ajjemän, ni läste rätt. Då ska jag dejta Tim, vilket också ska bli kul, eftersom att vi numera är gifta. Också en nyhet kanske? Ja, det blev ett snabbt bröllop igår och tyvärr inga vittnen heller. Så ni får helt enkelt lita på mitt ord. Haha!

Jag och Rasmus har fått för oss att vi ska grilla också ikväll! Det ska sjukt gott med lite grillat, dock bara korv med bröd. Men fasen, det är ju faktiskt tanken som räknas eller hur? Grillning, mitt i snön, i mars! Ajjemän, det gillar vi, starkt! Måste få fram de där sommar-känslorna, ni vet? Finns inget bättre sätt att göra det än grillning! Mums! Nä, på med kläder och göra sig lite iordning kanske? Borås, here I come!

Lova mig en sak, lyssna på denna låten, en skön och lugn låt:
Bryan Adams - I Will Always Return (Soundtrack Version).

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camillamon

Svar: På något sätt så visste jag att du skulle känna igen dig i den texten.. Det är delvis genom dig som jag börjat tänka på det.. Jag menar inte att jag är intresserad av dig xD haha.. Men att vi snackat lite om det här med spärrar å sånt! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback