Fredagens bravader.

Igår kände jag mig riktigt duktig. Jag dammsög och handlade lite mat. Så nu har jag lite mat i kylskåpet igen. Sedan så dök Cissi upp i dörröppning och sedan kom även Big Q, som var snäll och bjöd mig på en cheeseburgare. Efter det så dök Angelica upp och pratet om att Big Q skulle ta lån var väl det som vi pratade om mest. Vi tyckte nej, han tyckte ja. Sedan dök även Tim upp. Även han tyckte att Big Q inte skulle ta lån. Det gillade vi. Sedan åkte Big Q hem, han var trött för att han hade jobbat. Då började vi dricka lite alkohol, ja, det var faktiskt riktigt gott.

Vi tjötade en del och sedan så spelade vi finns i sjön, med min sexkortlek. Kommentarerna blev ungefär såhär: "Men den ser ju inte skönt ut!", "Hur fan går det där till?", "Denna har jag gjort!" och "Ååh, denna är skön..". Ja, Tim och jag vann iaf. Sedan tog vi fram Förfest-spelet. Jag och Tim fick strippa mest. Jag satt i BH och byxor till slut. Han i byxor. Cissi och Angelica fick inte strippa så mkt. Men jag var faktiskt grym när vi skulle spela 21 med tärningen. Då vann jag, varje gång. Sedan dök Albin, Niklas och Malin upp. Lite smått dragna.

Angelica och Cissi åkte hem vid tolv. Och då gick Tim och Malin och köpte cigaretter på Stars. Sedan blev det musiklyssning, mer alkohol och en hel del skratt. Bland annat såg vi på Sean Banan. Niklas förklarade också vad det fanns för färger på banden som man kan få i Jujutsu, det var en del. Jag kom fram till att jag vill inte ha orange, om jag ska börja med det, men jag vill ha ett grönt! Sedan fick jag massage! Av både Albin och Niklas. Jag blev helt mjuk i kroppen sen. Sedan fick jag ge Niklas massage medans Albin fick ge Malin massage. Fick även stå på Niklas rygg och mage, men Albin fick hålla i mig, annars hade jag ju drattat ner. Undrar hur mörbultade de är idag? Tim sov här sedan och vi steg upp kl. 10 faktiskt, fastän vi somnade kl. 3. Vi gjorde pannkakor, ingen har skills i köket som jag och Tim!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Air

Ni har blivit skatt galna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback