Helvete.

Allting gör bara så ont. Och jag vet inte längre. Hur fan kan jag känna, varför känner jag något över huvudtaget? Jag vill inte det mer. Det gör ont. Fortfarande, jag vet inte varför. Jag får panik. Jag vill inte mer. Kan det inte bara sluta? Jag blir galen, arg och ledsen. Jag vill inte detta, inte nu, jag vill bara vara något annat. Känna något annat. Inte så jag gör nu. Hjälp mig, snälla. Jag kan inte själv. Det gör bara ont och tack vare det så mår jag inte bra. Sluta påminn mig. Låt mig glömma. Låt det försvinna. Jag kan inte. Det går inte. Det vill inte. Det gör ont. Så jävla ont. Kan det inte bara låta mig vara ifred. Jag hatar det här, för första gången på länge så hatar jag det här. Fan, jag vet att även om det gömmer sig, så gör det ont. Jag försöker att inte visa, för jag vill inte. Mina tankar är något som plågar mig, att det ens finns. Jag vill inte det. De är de som håller mig vaken på nätterna och gör mig arg och ledsen på dagarna. Jag vill bara det ska försvinna. Bort härifrån, från mig. Jag vill inte nu, låt mig bara vara. Låt mig sluta känna något. Jag är sårad, jag har ont, jag är ledsen och jag är jävligt arg. Men jag vill inte, jag vill verkligen inte känna något överhuvudtaget.

Ett ord:
Helvete.

Permalink Känslor & Tankar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback