Vill ha värme.

Just nu är min syster hos mig, hon ska sova här tills på onsdag. Vi är riktiga datanördar verkligen. Sitter vid varsin datorn. Haha, men det är så det ska va. Man behöver inte prata jämt. Idag blev middagen pizza också, riktigt gott förrutom det att jag åt alldeles för mycket. Men gott var det!

Idag blir nog tidig sänggång alltså. Sjukt trött och sen så blir det väl upp tidigt imorn eftersom att min syster ska upp tidigt. Fördelen är väl att jag kan lägga mig och somna om, vilket jag förmodligen också kommer att göra. Just nu spelas Gyllene Tider på Spotify, just för att jag längtar efter sommar och värme. Sen så är deras musik väldigt bra. Imorgon ska jag nog inte göra någonting, vilket jag också är bäst på tycker jag. Nice!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback