2011 snart slut.

Ännu ett avtryck och alla tappar hackan! Nä, kanske inte. Året har nu gått och blivit december. Jag är chockad. Redan? Det var ju nyss juni och jag hade semester. Nu är det jul om 22 dagar och nyår om 29 dagar. Sedan börjar 2012. Så får vi se vad det året har att erbjuda. Jordens undergång bland annat har jag fått höra. Ska bli spännande och se. Mitt 2011 har iaf varit bra. Jag har mått bra, jag har haft kul och ja, en massa skoj händelser. Körkortet togs ju bland annat. Sökandet av en bil har startat. Min allra första semester har jag haft. Och min allra första löneförhöjning fick jag i April, hela 7:-! Första fastanställningen. Ja, ett bra år. Jag har alltid ångest inför ett nytt år. Eftersom att detta året har varit bra, så tänk om nästa inte blir det? Men jag använder mig av Robins ord: Året blir vad man gör det till. Och ja, så är det! Så nu ska jag göra en kick-ass bra år av 2012 också. Trots jordens undergång.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback