Hopplöst förälskad, en aning nostalgisk och smärta.

Jag håller mitt ord till Angelica och skriver ett inlägg även denna veckan. Det har visserligen inte inträffat särskilt mycket. Har varit sjuk, riktigt dålig. En helt gudomlig förkylning har jag haft! Den är inte helt över än, men jag är iaf tillräckligt bra för att orka jobba. I fredags inträffade något som aldrig tidigare har inträffat i mitt liv. Jag fick mitt allra första migrän-anfall. Inte kul för fem ören. Vilken smärta! Jag vill aldrig vara med om det igen. Jag är livrädd varenda gång nu när jag känner av lite huvudvärk. Fyfan, migrän är inget som jag ens skulle vilja önska min värsta fiende. Det positiva som kom ut av det var visserligen att jag fick sova i 13 timmar, för jag hade knappt sovit alls den veckan pga förkylningen. Och att jag har nu en riktig vetskap om att jag faktiskt har ett huvud. Mitt stackars huvud som fick vara med om detta. Usch och fy! Nu har jag iaf jobbat i 3 dagar och har suttit i kassan alla dagarna. Sammanlagt blir det 18 timmar, är jag trött i huvudet eller? Jotack, den är rätt så packad med siffror. Men ack så skönt det var att få komma igång och börja jobba igen efter att ha varit sjuk! Jag blir så jävla rastlös när jag bara sitter hemma. Så det finns ju ingen anledning till att jag ska vara sjuk. Dock blev jag hopplöst och djupt förälskad i serien Merlin under förra veckan. Vilken underbar serie! Säsong 4 är jag på nu och jag hoppas att den aldrig kommer ta slut! Nostalgisk blev jag också när jag såg film 1-4 av Harry Potter. Underbara filmer det där alltså.

...
I den bästa av världar är kärleken störst,
så låt inte ditt hjärta få dö utav törst.
...

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback