Vi kunde ju faktiskt jobba lite fortare.

Om 24 minuter börjar min första jobbdag för den här veckan. Det är julruscher, otrevliga kunder och trött personal. Vi sliter röven av oss men enligt kunderna så "kunde vi ju faktiskt jobba lite fortare." Åker kanske på att jobba imorgon också pga Stinas unge har gått och fått magsjuka. Mer pengar och stress till mig. Nä, ska jag kanske börja traska de där tråkiga metrarna som jag har traskat i snart två år nu till mitt "älskade" jobb. Julstämningen i juletider har inte börjat visa sig ännu, tur att det är 5 dagar kvar till jul så att den kanske hinner infinna sig tills dess!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback