Resa.

Varför har jag en förmåga att vakna tidigt på morgonen? De dagar som jag faktiskt är ledig eller har sovmmorgon, då ska jag tydligen upp och studsa tidigt. Men när jag ska jobba och börja kl. 06:00 eller kanske 10:00, då vill jag inte upp ur sängen. Men att vakna 08:00 är kanske inte jättetidigt ändå? Positiva är väl att jag hinner med en del under dagen. Inte för att jag kommer göra särskilt mycket idag dock. Käka lite frukost måste väl göras visserligen. Tänkte slänga i lite färg i håret också, det behöver färgas om, men jag ska förkorta ner tiden lite på färgningen. Jag vill inte riktigt ha det så mörkt. Nicole! Du fyller år på fredag och du är en fruktansvärt svår människa att hitta något roligt till, men jag ger mig inte, något ska jag nog allt komma på! Och med tankarna riktade mot Nicole så har jag en otrolig lust att resa utomlands. Till värme, hav och nya upplevelser. Nu senast i Turkiet så prövade jag ju faktiskt på Para-Sailing. Jättehäftigt! Jag som är höjdrädd också, flög däruppe i skyn. Ja, utomlands. Dit vill jag. Snart. Inom en snar framtid förhoppningsvis. Till hösten kanske? Ja, varför inte?

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Det är konstigt, det där att man vaknar så tidigt när alarmet inte är ställt... Men idag sov jag länge =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback