Uppdatering, kan vi kalla det.

Dagen har jag spenderat på Gekås. Det var kul. Och jag blev inte fattig heller. 361:- fattigare bara. Förra gången hamnade räkningen på 926:-. Lite dyrare. Vet ni vad resten av veckan erbjuder mig?

...
Onsdag: Ledig! (Ska se om det kanske finns någon tvätt-tid..)
Torsdag: Jobb, 6-10:30. Simma med Cissi.
Fredag: Jobb, 6-14.
Lördag: Jobb 8-15:15. Förfest hos Robin. Syster kommer hit.
Söndag: Jobb, 9:30-15:15.
...
Det är så det ser ut just nu iaf, sen så kommer det säkert att ändra sig. Det gör det hela tiden. Men nästa vecka då?
...
Måndag: Jobb, 10-19:15.
Tisdag: Besök på ung.mot. 8:45. Simma?
Onsdag: Ledig! Simma?
Torsdag: Jobb, 6-10:30. Simma?
Fredag: Jobb, 7-16.
Lördag: Ledig!
Söndag: Ledig!
...
Ja, intressant, eller hur? Jag skriver mest upp det för min egen skull. Har jag skrivit upp det så har jag lättare för att komma ihåg det. Crazy, men vad gör man inte för att minnas? Ja, just det, jag får säga grattis till Elin som från och med idag är anställd på Netto. Så på måndag börjar bl.a. jag att träna upp henne. Nä, nu ska jag dra mig. Ha det!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback