1 minuts förbättring!

Löpningen har förbättrats med 1 minut sedan förra gången jag sprang! Vilket var för ungefär 3 veckor sedan. Så det känns rätt bra. Förrutom det så gjorde jag 50 situps imorse och sedan jobbade jag. Övetid för mig och Alex både igår och idag. Men det betyder bara en sak. Mer pengar till oss, mohahaha! Funderar på om jag ska göra 50 situps till innan jag går och lägger mig sen. Det blir förmodligen så. Veckan erbjuder mig jobb imorgon, måndag. Sedan ledig! Tror jag iaf, får väl se om jag blir inringd eller inte. Den som lever får se helt enkelt. Nä, nu ska jag dega lite i soffan och titta på Scrubs!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback