Gym.

Idag, på min lediga dag var jag uppe 06:15. För att sedan vänta på en försenad Angelica som kom runt 07:20 istället för 07:00, men strunt samma. Det blev iaf som så att Angelica styrde bilen mot Corpus. Väl där fick gymma första gången gratis, så nu ska vi (läs: jag) bestämma vilket kort man ska ha. Det blir ett månadskort som jag kan gymma under dagtid. Det bör ju räcka, jag simmar och springer ju också konstaterade både jag och mamma när vi diskuterade över telefonen. 1,5 timmars gymmande blev det och blev så trött att jag somnade i 1,5 timme innan. Ooops! Förrutom det så har jag även bytt "skor" på lilla bilen. Så nu får han rulla runt i sina fina sommarskor. Om jag ska gå och lägga mig igen tro så att jag orkar upp till jobbet imorn.. 06:30-14:15, varuplock och kassa-sittande. Passar mig alldeles utmärkt känner jag! God natt hörrni, see ya whenever.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback