Huvudvärk.

Efter 5,5 timmars jobb, en hel pizza, ett avsnitt av Vampire Diaries och en powernap så är huvudvärken nästan borta. Nu sitter jag och försöket i princip manipulera bort den. "Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk". Maniskt, men sant. Nu för tillfället gör jag inte så mycket. Förrutom att spela Wordfeud på telefon, nu sist skrev jag ordet PITT och fick 24 poäng. Heja mig! Jag vet. "Vadå då, det är ju en jävla skitpoäng ju!". So? I don't care. Jag fick några poäng. Denna helgen har varit långtråkig och seg. Jag har två dagar kvar, sen är jag ledig. Hur många dagar det är kan du läsa i ett annat inlägg. Mitt skoskav har förövrigt blivit mycket bättre och består just nu bara av väldigt torr hud. Ja, okej, det är lite ömt också men det behöver vi inte låtsas om. Så simning blir det för mig nästa vecka! Minst 2 pass ska det bli. Härligt! Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Den ultimata träningen för min del: jag sträcker på hela kroppen, använder massor med muskler som jag inte hade en aning om att jag hade och min rygg mår bra utav det. Förresten så har min rygg mått bra hela detta året. Men det beror inte i största del på simningen, utan att vi tog bort min bäddmadrass. Så om ni har ont i ryggen, så är det inte säkert att ni måste gå till läkaren. Ta bara bort bäddmadrassen! Och voilà, värken är borta.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback