Ren rensning.

Idag rensade jag min mobil på sms. Från början hade jag 1543 sms. Efter rensningen låg bara 391 stackars sms kvar. Det är en såndär lyckad rensning, som man bara känner att: "Men gud, så skönt att jag fick gjort det!". Dessutom har jag räknat hela 16 matte-tal idag. Jag fastnar i såna där jobbiga gropar med matten hela tiden, sedan så släpper det och jag kommer en bit på vägen för att sedan fastna igen. Kan inte något bara gå lätt fär mig liksom? Nu är jag på upphöjningar, såna som jag faktiskt kan! Typ 3^2=9. Sånt där är enkelt. Så tycker jag att matten kan vara hela tiden. Så hade ingen behövt känna att det är jobbigt eller svårt. Det är sol ute och jag ska egentligen inte gå ut pga mitt skoskav. Men jag vill ut. Så jag går ut. Med plåster på! Orkar inte med mer nerblödda strumpor nu. Förövrigt så har mitt skoskav läkt väldigt fint nu. Gör inte ont längre och jag gjorde rent det ganska noga innan när jag duscha. Så nu är det torrt och fint, men utifall att, så blir det plåster på iaf när jag väl traskar ut. Detta var ett fruktansvärt tråkigt inlägg måste jag säga. Så jag förstår om ni inte orkar läsa enda ner hit! Men om ni gjort det, så avundas jag er, för det hade jag nog inte orkat!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback