Skavsår.

Ja, först och främst! Angelica, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för min hemskt dåliga uppdatering. Men jag ska försöka gottgöra dig nu, är det okej? De senaste dagarna har jag promenerat, bowlat, glott i affärer och ätit god mat. Vilket har resulterat i skovskav på båda fötterna. Man tänker ju lite som så: "Jaha, här använder jag just de skorna och så ger de mig skoskav för det. Det var la jävligt onödigt?". Men vad ska man säga, nya skor är nya skor, så de har la rätt att gnälla precis som en nyfödd bebis. Glott i affärer har jag gjort, har dock inte köpt så mycket. Strumpor, ögonskugga, Compeed Skavsårsplåster, Salvemed plåster och en liten present till mamma som fyllde år igår. Snart ska jag ta på mig lite kläder. Nä, stryck det, ta på mig lite mer kläder och gå ut i den strålande solen och njuta av en värme som inte existerar. Affärerna stänger först vid 16:00 så jag tänkte utnyttja detta! Sedan har jag fått ett uppdrag om att göra en pannkakssmet. Som jag sedan iaf slipper steka. Nä, på med brallor, tjockiströja, jacka och skavsårsplåster. Nu ska jag gå ut och göra slut på pengar på grejer som jag kanske egentligen inte behöver!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback