Zombieporr.

Idag blir det tacos till lunch! Det ska bli sjukt nice. Dessutom är det Tim jag ska luncha med så då lär det bli än bättre. Sedan vill jag gå ut och gå i det här underbara vädret! Sol, blå himmel, fåglarna kvittrar som galningar i buskarna och man ser med blotta ögat att snön rinner bort! Det, om något, är underbart. Våren är kanske inte förlorad ändå? Det verkar som om det kommer blir sol och plusgrader ungefär varannan dag här nu framöver, så jag tackar och tar emot! Och njuta av allra högsta grad ska jag också göra. Vår, ojoj! Herregud, tänk om den bara står runt hörnet och lurar? Nej, skärpning Camilla, det där var lite väl positivt. Eller hur? Sitter och diskuterar porrfilmer för övrigt på msn. Just nu är vi inne på zombieporrfilmer. Att sånt ens existerar? Men det är ju bara fantasin som sätter gränser. Men vem skulle tända på sånt undrar jag då.. Undrar vad en sån slags fetisch kallas? Någon som har en aning, för jag orkar då inte googla. + att jag är kass på att googla, hittar nästan aldrig det jag letar efter. Nä, ska jag få hit Tim tro?

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback