Skinnjacka och madrasser.

Middag med Tim idag som bestod av potatisgratäng, kyckling och brunsås. Mums! Nu sitter jag i soffan med min röda favoritfilt runt mig och tanken är att jag ska sitta här resten av dagen med lite film. Det ska bli skönt. Huvudvärk för tredje dagen i rad. Det kan inte vara bra.. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska skriva. Det har inte hänt så mycket idag förrutom att jag köpt mig en skinnjacka och lämnat tillbaka två madrasser till Jysk som visade sig hade ett fel på de för de vägrade bli 200 cm långa, utan de tyckte att det räckte med 188 cm. Men det tyckte inte jag. Så då fick de tillbaka de och jag fick pengarna tillbaka! Perfekt, så nu kan jag köpa annat istället.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback