7 av 12.

Jobbdag 7 av 12 avklarat. Nu påbörjas nedräkningen mot ledigheten som kommer vara i hela två dagar! Jag var så trött innan att jag gick och la mig vid 17:45, mobilalarmet ringde 19:00 och jag somnade om och vaknade av bankande frpn mina övre grannar vid 19:30. Nu är klockan 21:10 och jag är fortfarande trött. Sovdags snart igen? Ja, tack! Imorgon har jag sovmorgon till 14:00, nice! Igår irrade jag och Angelica runt på Assberg. Vi skulle till Jessika. Vi fick en beskrivning av Tim. Vi struntade i den och frågade efter lägenhetsnumret istället, det var lite lättare att hitta då. Men vi kom dit helskinnande och åkte därifrån hela och välbehållna också!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback