Grillning.

Trots gårdagskvällens kyla så blev årets första grillning avklarat igår med ungefär 13 personer! I ungefär två timmar satt vi där i kylan och värmde oss av de där få värmeljusen som vi ställt upp på bordet för att kunna se något och alkoholen som bosatte sig rätt så fint i magen. Maten var god, grillad lök och paprika ftw. Idag är det prat om utgång på KK i kväll. Men jag känner inte för det alls. Är mycket hellre hemma och mölar i mig chips och dip ikväll och tar en slurk Coca Cola som jag inte druckit på jag-vet-inte-hur-länge. Jag trött och seg i kroppen och det skulle väl inte förvåna mig om jag råkar ut för Angelicas dunderförkylning efter att hon sov här inatt och vi har umgåtts så mycket det sista. Då får jag vara hemma ifrån jobbet, "stackars mig"! Nu har jag kommit in i en såndär period där jag inte orkar bry mig om någonting. Typ, allt som jag inte tycker om särskilt mycket är liksom pesten för mig för tillfället. Jobbigt läge, typ.

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback