Hektiskt.

Jag har en såndär konstig känsla i magen.. Nej, ingen såndär toa-konstig känsla. Bara en konstig känsla. Som om något inte är som det ska. Kännt det sedan ett par dagar tillbaka. Har en aning om vad det kan vara, men är inte säker dock. Om det är det som jag har i tankarna, så kommer det inte att försvinna än på ett tag. Fan. Har fem dagar kvar att jobba utav sju. Sedan är jag ledig i härliga 5 dagar. Ja, jag tjatar lite jobb. Jobbigt, eller hur? Dock går det rent åt helvete på jobbet med Arla, så min chef blev totalt förbannad på de idag. Rätt så kul. Dock mindre kul att vara den som pratar med henne i telefon och åker på den utskällningen som personen i telefonen fick. Ja, det var ord och inga visor helt enkelt! Jag är imponerad av mig själv att jag lyckas hålla min palm i liv såpass länge som jag har gjort nu. Min lilla Phoenix-palm! Han stack mig innan, den jäveln. Men jag klippte till honom, så nu är han inte så stor och kaxig längre. Nu står han snällt i sitt lilla hörn. Jag är ruskigt trött! Det har varit en lång dag. Först jobba 6:15-14, sedan över till den nya butiken Nille och se vad det var för något, ner till mamis jobb, hem, äta, Scrubsa, städa och klippa till palmen. Hektiskt liv må jag säga att jag har!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback