Puttra!

Puttrar numera runt i en liten silvrig Skoda. Liten och söt, dock en liten gamling sisådär men kommer förhoppningsvis att bli min lilla pärla. Dyr var den inte heller, så jag är nöjd! Jag har tankat en gång, vilket jag gjorde direkt efter jag köpt bilen, och tycker redan att bensinen är dyr. Jisses, 15.28:-/litern. Rena rånet, om du frågar mig. Över till något annat. Min nya granne är inte riktigt som han ska. Verkar vara påverkad/full jämt och ständigt. Spelar gitarr och tror han är världens rockstjärna också. Så om han och min undre granne blir kompisar, så kan de ju faktiskt starta ett band ihop! "Lärkorna" skulle de kunna heta, vi bor ju på Lärkgatan. Haha! Det var ju nästan lite roligt. Min undre granne som sjunger och min påverkade granne som lirar gitarr till det! Vilken syn, ja, jisses. Imorgon ska jag iaf puttra hem till Älekulla med min syster som jag ska plocka upp och köra hem samtidigt. Och som tack får jag mat av mamma och pappa samt att pappa ska kolla igenom bilen lite, spolarvätska och såna grejer. Sedan hoppas jag faktiskt på en dejt med Kristin imorgon! Ska kika in hennes lägenhet, hon bor bara ett par meter här ifrån. Nä, ni får har'e!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback