Vår, bil, utflykter och pengar!

Det är sol ute, våren kan vara påväg. Snarare att den är påväg. Det börjar bli varmt ute och min nya skinnjacka används flitigt av mig. Spanar efter bil gör jag också. Blev ingen Renault Clio men jag spanar vidare. Kanske dyker drömbilen upp väldigt snart till ett rimligt pris? Man kan alltid hoppas iaf! Snart påbörjar jag jobbdag 8 av 12. Det blir money, money nästa månad! Massa money, me like. Jag vill åka till Liseberg också. Och Universeum, Borås Djurpark och Skara Sommar land. High Chaparall också. Sånt är skoj! Det blir ju något av det till sommarn iaf på min två-veckors-semester hoppas jag! Nä, om jag ska börja göra mig iordning för jobbet tro och sedan börja traska? Ska försöka boka resa med, åka bort från Mark ett tag igen, det gillar jag. Har'e!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback