Hejja tejpen och lite systemfel.

Vilken jobbdag! Det började med hela 6 plockpallar, vanligtvis får vi max 3 st. Vi blev i princip klara med de innan öppningen också. Hade ett par lådor kvar bara, hejja mig och Lotta! Utöver det kom det en sjuhelvetes massa annan pall som skulle upp också, typ kaffe, sköljmedel, dricka etc. Inte nog med en stressig morgon så dog hela systemet för oss idag. Något som blev fel i datasystemet, för helt plötsligt kunde jag inte slå in några varor alls. Varenda Netto-butik i Sverige låg nere och ingen kunde handla hos Netto under ca. 40-45 minuter idag. Men man får se det positivt iaf, det händer iaf något. Sedan fick jag åka iväg och hämta grejer jag ska ha med mig när jag ska åka iväg på tisdag. Ska bli skoj tycker jag! Har inte gjort så mycket annat idag faktiskt. Ska äta om en stund. Det blir potatisgratäng och köttbullar. Försöker tömma av kylskåp och sånt där nu. Nä, om jag skulle hitta på något tro? Stretcha mina tejpade vader också kanske? Med den här kinesiotepjen som jag har blivit tejpad med, så känns vaderna bättre faktiskt, klarar av att gå i rask takt mycket längre sträckor och känner inte av alls lika mycket smärta i vaderna som jag gjort innan. Hejja tejpen!

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback