Sommarlov

Jaa, nu är det sommarlov och det är ju härligt, på vissa sätt.. Det ska ju vara varmt, men det är det ju inte så det är ju inte särskilt positivt.. Och så kan man inte bada, det är ju också negativt. OCH det värsta av allt, det har regnat konstant i ca. hmm, jaa, 7 veckor eller något sådant. Det är extremt keligt. Menmen, ibalnd får man väl offra sig.. Sen så har man ju jobbat lite, så man har ju tjänat lite money iaf.
Ska till Liseberg på måndag iaf verkar det som, imorn så ska jag grilla o det ska bli skoj! :) Hoppas bara att det är sol o så imorn.. Hmm, inte så kul att grilla när det regnar.. Vill ju inte bli blöt! :P

Lyssnar på en underbar låt just nu, An2n - Sommaren. Helt underbar låt, ladda ner den! Ett tips! Sen så har jag ett annat tips, Fronda - Gå Härifrån. Den är också bra!

Men nu, över till något annat, sommarn är snart slut nu, tyvärr, bara ca 2 veckor kvar tills skolan börjar. Då börjar man tredje året på gymnasiet.. Uscha! Vill inte, tvåan var så jobbig som den var.
Vad har jag gjort idag egentligen? Ingenting, har inte mått bra idag, huvudvärk och så tror jag att jag har feber, kallsvettas hela tiden.. Skulle jobbat idag ju, men så blev det inte.. :( Så jag har vart hemma idag och bara tatt det lugnt.

Vill shoppa!!! :) Det är tydligen mycket rea i Borås idag.

//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback