Torsdag

Jahop, idag händer inte mkt. Slutade runt halv tio ungefär. Fick då tillbaka mitt historiaarbete, fick VG+ , blev aspaff. Trodde inte det. Va redo för ett G men inte mer. Aja, så kan det gå.. Kul va det iaf! :) Hade nationellt prov igår i svenska. Gick la ganska aå bra faktiskt. Gjorde den sista uppgiften av de nio.. (man fick välja!) skulle skriva ett radioprogramsmanus om världens skapelsemyter. Gick la relativt bra. fick ihop lite mer än 3 sidor.


Träffade Nicole idag oxå! Det va fun. Hon va på historian idag och fick lite närvaro! :) alltid skoj och träffa henne tycker jag! :):) Trevlig människa, mycket trevlig. Cissi, den lilla saken, va ledig idag. Avundsjuk eller vad? Bea va inte heller i skolan, sjuk antagligen.. O vi som skulle skriva på våran rapport, aja, får la göra det ngn annan dag då. Angelica och Annix var i skolan! Dem är duktiga dom! :) Vem såg jag mer? Jo, Sandra, Vickan och Tim. Trevliga människor, mycket trevliga.


Jag vet inte vad jag ska skriva, det kanske märks? :P haha Hade ingen svenska idag. Gött! Snart helg! Gött! Jag vill ha helg, jag är så trött så jag skulle kunna somna stående ju!!! :P haha tänkte logga in på msn nu och titta vilka som är inne. Ojojoj, hela 7 stycken är inne!! Såg att Cissi va inne.. Kanske ska säga hej!? :) Så, nu har jag sagt hej, men hon är inte vid datorn så jag får la se om hon svarar! :)

Hmm.. sitter och väntar och väntar på att hon ska svara.. okej, jag ska va ärligt har väntat i en minut! hehe är nog lite rastlös tror jag.. :P Jag har fått min studentmössa nu förresten! Jättefin va den, det står Camilla Mp3 på den. Suck, vad jag lägntar till studenten nu alltså. Tänk va skönt att få vara fri en liten, liten stund.. :D Nää, Cissi har itne svarat än.. aja, kanske sen.. :P Satt och läste Cissis blogg precis. Hon skrev om sin studentmössa och något som hade hänt på någon student för några år sedan. Gå in och läs där om ni är nyfikna! :)

Har inga roliga veckor framför mig, kolla:

v. 17: Historia inlämning av två länders utveckling + Nationellt prov i svenska.
v. 18: Opposition på Mediekommunikationen + Redovisning av projektarbete.
v. 19: Opposition på Mediekommunikationen + Inlämning av rapporten om projektarbetet.
v. 20: Redovisning i religionskunskap + Sociologiarbetet i Samhällskunskap + A&S prov.
v. 21: Opposition av rapporten på projektarbetet + Inlämning av Portfoliodvd och en filmanalys i Rörlig bilden.
v. 22: Historia inlämning av Efterkrigstiden
v. 23: Diskussion på mediekommunikation + Svenska redovisning.
v. 24: STUDENTEN!!!! Nu blir vi fria, jippie! Asgött! :)

Okej, kanske inte särskilt jobbiga, men ändå, hallå, det är ju principen som räknas! Eller hur? :P haha aja, det är bara 8 veckor kvar nu.. jag orkar, jag orkar..

Hade bäst, måste ta mig samman nu. Måste orka..

Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Men hallå! Är du inne o läser min blogg utan att lämna en enda kommentar? Morr på dig... Haha, när du skrev till mig på msn hade jag faktiskt glömt av att jag var inloggad, haha hade glömt av datan var på så =P Snaaaaaart :D

Postat av: Nicole

Naaw, va gullig du ä


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback