Fredag - Sportlov

Fredag idag då, och sportlovet har börjat. Imorn åker Annix och Angelica till Italien. Mamma Mia! .. Kommer sakna dom. Men dem får ha det så trevligt! :) Vad har jag och vänta mig detta lovet då, hmm, nja, inte mkt egentligen.. Ska klippa mig på tisdag kl. 11. :) Måste det, håret är så slitet.. Sen så ska jag ju på hockeymatch också, vilket ska bli ganska kul, inte för att jag hejjar på något utav lagen men det är ju principen som räknas eller hur? Det är Frölunda - Djurgården som spelar. Lovade Annix att jag skulle hejja på Frölunda åt henne. Så det ska jag göra! :) I vilket fall som helst så kommer det inte hända särskilt mycket på lovet, ska till Robin också hade jag tänkt, på måndag och åker hem på torsdagen.. Jisses, vad skönt det ska bli med lov! Känner att jag behöver det..  Man vilar ju inte upp sig särskilt mycket under jullovet faktiskt. Så detta kommer att bli så skönt. Haft två prov denna veckan.. Svenska och Religion, gick nog ganska bra på svenskan, men inte på religionen.. hmm.. Får skärpa mig när det gäller skolan! .. Idag har det inte hänt mycket i mitt så otroligt intressanta liv, fast det brukar inte hända särkilt mkt.. Kanske händer något på lovet? Who knows??
Ääh, orkar inte skriva mer! Ha det bäst!

Hoj Hoj!

Pusspuss // Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: You know who ;)

Hoj hoj!

Postat av: You know who ;)

Hoj hoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback