Student

Yeeeeeeeees!!! Idag tog jag den efterlägntade STUDENTEN!! Ni kan inte ana hur härligt och underbart det var.. Jag gick upp ca. halv 6, sedan åkte vi med Angelica och Anna-Sara till Åsa för att äta champangefrukost, de var jättekul och jättetrevligt!! Richard och Nicole höll varsit tal. Jättefint och det blev ju självklart en massa kort tagna, men det var inte jag som tog dem, men men jag har ju lite foton iaf..!! :) Sedan så åkte vi tillbaka till skolan runt 8.. Lite mingel i skolan o så. Äta lite och dricka lite pommac o så. Jättetrevligt!! Sedan var det skolfotografering, fotografen var lite tråkig.. men aja, lite bilder blev det ju! Sedan så var det dags att gå in i Arenahallen och ha en högtidlig avslutning. Och det var en hur härlig STÄMNING som helst där inne, alla skrek och var jättelyckliga! Jag med! :) haha!! Sedan så var det dags för betygen som vi fick i någon sal av våran mentor. Sedan så kom det några andra lärare o så fick vi krama om dem och det var jättesvårt, för att jag blev verkligen så rörd och ledsen.. Uschuschusch!! Det var hemskt!! USCH!! kommer sakna lärarna sååå mycket, iaf Therese, Martin och Thomas. Sedan så var det uppställning i gatan och sedan så var det dags att sakta men säkert att sig fram till entrèn. Och när IP3, som var före oss sprang ut så blev alla helt hysteriska i vår klass och började skrika och gapa som idioter.. Jag med!! haha men det var nog det bästa med alltihop!! Sedan så hälsade de MP3 ut på scenen och alla bara sprang! Upp på scenen och hoppa och skrika till våran låt. Vi hade What is love!! Asbra! Men man hörde nog knappt vilken låt det var! jag fick iaf stå lägnst fram och hoppa, sedan så fick man springa ner och hitta sin familj och andra människor och det va ganska lätt, mamma, pappa och Caroline stog lägnst fram så det var ju inte så svårt. Och de hade en skylt på mig också, haha den va inte så pinsam faktiskt! ;) haha aja, sen så fick man ta sig ur hela högen med folk... Ja, det var svårt.. Hittade en massa människor som jag kände, Emil, Elin och Tim!! Det var jättekul, speciellt att träffa Tim, det ville jag!! :) Sedan så var det lite skoj o prat med familjer och kompisar, sedan så var det dags att hoppa på flaket och åka i väg, fast innan det så kramade jag om några från klassen. Åsa, Majja, Nicole, Cleez, Jimmy, Eric, Richard och My.. Fler kanske det va!! Jag kramade allt och alla ärligt talat!! :) Fick ett gosedjur runt halsen och två blommor, eller ja, en bukett och en ros..!! Jättesnällt!! :) Sedan, upp på flaket och åka bort mot Kinna, vända i rondellen och tillbaka till Skene och ner och vända vid stationen och tillbaka till Kinna. Sedan så hoppade jag av. Hes av allt skrikande tog jag mig sakta hemåt till Robin där nästa firande började. Jimmy, Jill, Rasmus, Caroline, Mamma, Pappa, Robins mormor, Michael, Robin och jag. Vi fick presenter och åt smörgåstårta, paj och godis och kakor. Och nu sitter jag här, och väntar på att Anna-Sara ska komma. Vi ska göra lite drinkar och sen gå ut hoppas jag. Ska försöka att inte bli snööörfull, men kanske lite berusad.. :P haha vi får la se vad som händer. :P

Jag åkte med Angelica, Anna-Sara och Maria på flaket förresten, fast det hade varit as-kul att åka med klassen, guuuuuuuud, va jag saknar dem!!!! Kommer jag nog alltid att göra. Tre tråkiga år på media men ändå så underbara och lyskliga år!! Fan, jag älskar min klass, den va helt jävla underbar!! Saknar och tycker om er! :,)
Men nu ska jag dra, men vi hörs och ses och jag är lycklig!

Pusspuss på min klass, för er tycker jag om och jag saknar er redan! Mycket och det lovar jag, på heder och samvete!! SAKNAR!! UNDERBARA!!

Med mycket gråt och skratt,
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Herregud alltså! Gårdagen var verkligen sååå skoj, verkligen =) Jag skulle gärna tagit Studenten en gång till! Vi hade det jätekul på flaket, synd att ni inte ville åka med för ni missade verkligen något... Fyfan vad jag saknar alla, Det senaste dygnet har jag lipat hur många gånger som helst. Sitter och håller tillbaka tårarna just nu! Försöker iaf =P JAG SAKNAR MP3 SÅ IN I HELVETE!!! Varenda lilla kotte som ingick i våran störda lilla klass har lämnat spår hos mig...

Postat av: Märta-Pärta

SKitkul o ta studenten! Då mötte vi erom du åkte med Maria för jag vinkade på henne när vi möttes i Kinna! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback