Det vore liksom lite skoj om ni svara. :)

1. Vad heter jag?
2. Har vi haft sex?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn står med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18. Tänker du kopiera det här så jag får svara på ditt?

Permalink Tidsfördriv Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: CC

1. Caaamillaaa Börjesson. Marie i andra namn, kanske?
2. Every day... Haha, NEVER!
3. Cider då o då.
4. Nix.
5. Har gått i samma klass som dig i två år nu, e la typ same shit.
6. Camilla är en liten pluggis som älskar skolan.
7. Till viss del, jaoo...
8. Lite kanske... Jo, lite.
9. Delat samma golv o jag har överlevt.
10. Nu måste jag tänka efter =P Du e typ som en morsa, "Du måste va med på gympan". O de är bra, annars hade jag inte vart med.
11. Sitta i kassan på Netto =D Filmpratare...
12. Äter segt.
13. ALLA ÄR SJÄLVISKA!
14. Camilla.
15. Yes.
16. Hahahahaha
17. Åååh *blir nostalgisk*
18. Been there, done that =P

Postat av: Angelica

1. Camilla säger alla jag hoppas att det stämmer! ;)
2. Även om du skulle vilja det så är jag inte lagder åt det hållet ;)
3. Nja, lite då och då..
4. Absolut inte!
5. Självklart! Du kanske skulle smitta mig med bra gener!!
6. Jag och Camilla sjunger bäst ;)
7. Nja... Lite går väl an!
8. Ja, fast jag skrattar åt allt så det är inte svårt att matcha mig!
9. Japp, skulle inte ha några problem med det!
10. MYCKET! Skolan, trösta, prata..
11. Du skulle klara vilket du än antar dig!
12. Hmm.. Filmmakare!
13. Näpp inte det minsta!
14. Som bara Camilla gör.
15. ALLTID
16. "Vet inte"
17. Prata med mig! Jag kände mig helt bortkommen och då kom du och snacka med mig!
18. Du har ju kopierat den från mig.. haha

Postat av: Elin

1. Camilla B.

2. Nej.

3. Det tror jag väl.

4. Nej.

5. Ta inte illa vid, men nej ^^

6. En mening med Camilla.

7. Vet inte riktigt, men jag tror inte det.

8. Ibland.

9. Jovisst.

10. Vet inte riktigt.. ordbajsa? ^^

11. Ordbajsare. Nej, men kanske kassörska på Netto.

12. Känner dig inte så bra nu längre, så jag vet inte.

13. Nja, det vet jag väl inte. Alla är väl själviska lite då och då.

14. Som du...?

15. Jovisst.

16. Vet inte.

17. Haha! Sånt minns inte jag

18. Nope.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback