Fredag

Yes! Då är det fredag äntligen! Sitter i infoteket nu, jag vet, det är helt otroligt! :P haha Idag händer inte mkt.. Skola,skola,skola,skola.. Bara lite av det lilla som händer idag.. Har mediekommunikation sen, ska arbeta med kampanjarbete då. Ska filma lite´till reklamfilmen. ska bli skojj! :) Sedan så har vi lunch. blir morotssoppa idag, alltid lika gott :P Sedan så jar vi samhällskunskap i TVÅ lååånga timmar.. Apropå det så har jag prov i det nästa vecka.. hmm, där ser man :P
Min läx-och-provlista:
* Samhällsprov
* Kampanjarbete
* Projektarbete
* SAMPprojekt
* Nicoles & Majjas teater ska redigeras.
* Historiaarbete
* Religionsarbete

Jaa, det var nog allt.. sen så ska vi ju ha de roliga nationella proven också, de får vi inte glömma. eller jo, för en liten stund.. :P

                   image4

Annix pluggar.


Idag kommer det inte hända mkt mer eller jo, jag ska ju till Robin. Och imorn till Borås, vilket ska bli skoj! :) Måste köpa nya jeans och så ska jag köpa ett linne och en kjol funderar jag på. :)

Träffade afrikaner i onsdags! Men de sa inte så mkt.. å dom pratade engelska.. Dom kom från Nigeria och Zimbabwe tror jag.. prata inte så mkt med dem.. är verkligen kass på engelska! haha Det är inte mkt folk i infoteket just nu. ganska lugnt faktiskt. Orkar inte ha lektion sen. Fast den är ju lärarlös. osh det är gött, men vi måste verkligen filma idag om vi ska hinna bli klara... Men det blir nog bra till slut, det brukar det bli.

Nu kom en till in i infoteket och så gick en.. jag har verkligen inte mkt att skriva.. hehe det kanske märks! :P nä, får väl sluta skriva nu.. fick ett sms från Sandra precis, hon kommer om en halvtimma, bara så att ni vet det :)
Ojojoj, nu kom det mkt folk.. :P hehe som sagt inte mkt att skriva.. funderar på att dra ner till bibliotket och hitta ngn bok om shamanism.. men jag vet inte.. nu gick allt folk igen. nä, får sluta nu, känns som om jag tar upp tid och plats i onödan, hehe fast jag måste erkänna, det är kul :P haha

See ya!

Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Oo, skolan är FÖÖÖR härlig, eller hur? Jag ser verkligen fram emot det där underbara samhällsprovet på 100 sidor nästa vecka! Jag kommer nog att få MVG =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback