Måndag

Skolan nu, har mediekommunikation. Blev inte mkt köpt i Borås, men det va skoj ändå, gick ju på bio! Arn - Tempelriddaren, mycket sevärd! Tro mig! Vill se andra filmen nu, men den kommer inte förrän om 165 dagar eller något sånt..  :) vill se den.
Har samhällsprov på fredag, uscha! vill inte. Ska nog på bio på fredag med, vet inte än. Den där 10.000 b.c. eller vad den heter, Bra ska den tydligen va iaf.



Jag va skitduktig igår! Gjorde klart historian igår eller ja, det jag skulle skriva! kände mig så duktig! :) Sedan så ringde jag Annix med och såg vad hon hade för sig. Hon satt vid msn och grejsa med bilder som hon hade tagit! :) vill se dem, dem blev tydligen jättebra! :)

Så nu, ska jag inte skriva mer, jag orkar itne.. Måste ha lektion.. :/

Aja, puss på er!

//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Har du blogg utan att jag fått veta? =O Då får jag väl allt ta o länka dig då, förmodar jag ;P Hehe. Kika gärna in i min med =) Puss

Postat av: Cissi

Du o dina linnen, helt fucked up vad många du har! Den filmen verkar bra faktiskt... om man har lust kanske man kan haka på?

Postat av: Märta-Pärta

10.000 b.c. den såg jag på reklamen idag på morgonen, den verka faktiskt vara en film i min smak :) Jag vill åka till Borås, igen ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback