Torsdag

Är egentligen ledig idag, men fick vackert pallra mig till skolan för att dem behövde mig till filmningen idag.. :/ Aja, sitter nu i datasalen och väntar på att de ska avsluta sin lektion, historia.
Orkar inte vara vaken, jag är så trött!!!! O nu öppnade jag fel program också, Attans! Det är en skitdag idag tror jag!
Vi ska filma på en bondgård, i en affär, vid en sjö och vid ett tågspår.. haha, ja, jag vet det låter dumt, men det är sant!
Vi gör ett barnprogram.. Ska snart sticka! Ska kolla så att tekniken fungerar innan vi åker.. Suck, jag är verkligen för snäll ibland.. Jag kunde sovit nu! klockan är kvart i nio.. Jag kunde sovit.. Jag är trött.. Vill sova.. Zzzzzz... Okej, jag är vaken.. Prata med Angelica i telefon igår, den människan kan prata alltså! Verkliegn alltså, vi satt nog o tjata i ´över en timma igår!


Cissi o Bea sitter här och gör historia.. Dem är nog snart klara.. Vill hem.. Sova.. Min säng.. Mitt täcke.. Mina kuddar.. Min katt.. Min tv.. Suck, jag tror jag har hemlägntan. :/

 Cissi, ja, jag är beroende av dig! :)

Måste börja dra nu! Ha det bäst!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Cissi

Nämen du är ju så dukitg Camillus! Och filmningen gick ju bra =) Haha, jag veeet. Jag är beroendeframkallande =P

Postat av: Angelica

Jag vet jag e ganska bra på't :P haha... och det är ju en del av min charm ;) eller nått.. haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback