Fredag

Äntligen, fredag, den dag alla längtar efter! Efter en jobbig vecka i skolan ska det bli skönt med lite ledighet. På schemat finns grillning, sola, (förhoppninngsvis) shopping, slappa och möjligtvis lite badning. Får se vad som händer. Ska ta det lugnt fredag och lördag i alla fall och plugga lite grann på söndagen.

Haha, fick precis reda på att jag vann i en tipspromenad som var på biblioteket. Haha, min lärare kom in o sa grattis och jag fattade ingenting ärligt talat! Men sen så ha  att jag vunnit. haha såg nog ut som ett frågetecken tror jag :P haha

Aja, orkar inte skriva, gör det någon annan dag, ha det gött!

Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Å nämen grattis =) Vad vann du förngt skoj då? Puss på dig

Postat av: Camilla

En bok :p haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback