25 april

Vilket fint väder det har varit idag! Ett sådant där härligt väder, varmt liksom! Jätteskönt, verkligen, men tyvärr så njöt man av den dagen själv, eller ja, helt själv var jag ju inte, hade ju min trogna vän kameran Avant med mig. Det blev ca. 40 st bilder tagna idag. La upp 5 st av dem på bilddagboken, för den som är intresserad. Annars har det inte hänt mkt, tidigare i veckan var det prat om att Glenn skulle hit, men så blev det inte. Utan nu blev det så att jag ska dit istället, mellan mån-ons. Vilket ska bli väldigt kul och mysigt, tycker jag! Vi ska nog åka in till Borås på tisdag för att shoppa lite kläder och kanske gå på bio. Jag är inte riktigt säker på det sista, men man kan ju alltid hoppas.

...

Shit, måste bara nämna en liten sak, att jag hade grymt kul för precis en vecka sedan! Då var det ju som sagt grillfest hemma hos Emil och det va jättemysigt! Och det absolut bästa med allt är att det planeras förmodligen något mer. Vilket jag blev jätteglad över när jag hörde det! Och jag tror att för en precis en vecka sen, vid den här tiden (21.24), så var Tim på god väg att bli väldigt rund om fötterna, men ja, han var väl som mest rund under fötterna vid 11-tiden. Men grymt kul va det iaf. Vi hade det jättemysigt när vi satt där i soffan och sjöng och skrattade. Synd att det va så många som missade det dock, men ja, vi fick ha kul ändå.

Idag har förresten IFK Göteborg spelat en match i Svenska Cupen. De spelade mot ett division 2 lag. Ersboda hette det och jag tyckte verkligen synd om Ersboda, för IFK Gbg körde helt enkelt över dom. Efter första halvlek så stog det 5-0 till IFK Gbg. Och efter andra halvlek så vann IFK Gbg med 8-1. Något som var lite roligt med det hela, det var att IFK Gbg ställde ju inte ens upp med sitt ordinarie lag, utan med ett väldigt ungt lag. 8 av 11 spelare var yngre än 21 år. Så det va ju lite kul att dom vann då, tycker jag. Förhoppningsvis så vinner IFK Gbg Svenska Cupen i år också.

IFK

Sitter just nu och försöker titta på hockey också, men det är inte så lätt. Orkar inte, det är ingen speciellt spännande match, om man säger så. Just nu står det iaf 3-1 till Sverige och just nu är det period två. Sverige spelar mot Österrike, så jag hoppas att Sverige vinner.

Jao, men det var allt jag orkade skriva idag.
Ni får ha det så bra så länge!!
Pusspuss
//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback