Sjukt trött och roliga dagar

Är så fullkomligt sjukt tröttdig! Kan du förstå det? Så sjukt trött, så det finns inte! Gaaaaah, på dig!

Och nu över till ngt helt annat:

Idag kom jag hem från Glenn, lite smått tråkigt, men förhoppningsvis träffar jag honom snart igen. Åkte till honom i måndags, var hemma hos honom runt halv 11 tiden. Det roliga var att jag ringde på hemma hos dom, men det va ingen som kom och öppnade dörren, utan alla låg och sov! Och där står jag utanför dörren och undrar vad jag ska göra, så då kom jag på den fiffiga idèn att testa och trycka ner handtaget och vet ni vad? Det var öppet, jag blev förvånad, men tänkte, jaja, är jag bara tyst. Så jag stängde dörren tyst och tog av mig skorna så tyst som möjligt. Försökte smyga upp för den knarrande trappan, visserligen gick det väl kanske inte så extremt bra, men jag lyckades iaf inte väckte någon, vilket var min största tanke. Det värsta är ju att Glenn har två trappor som man måste smyga sig tyst som en mus uppför och där kommer jag och låter som en stor elefant eller någonting! Eller ja, det kändes som om jag lät som en elefant. Lite mysigt att komma in på Glenns rum, för hans marsvin hälsade på mig med pip och tjut. Och jag hann bara sätta mig i Glenns säng, så vaknade han! Och han som säger att han är så svårväckt, var har han fått det ifrån? Ibland räcker det att man petar lite grann på honom och viskar Glenn, så vaknar han. Visserligen kan han snabbt somna om igen, men det är ju ett annat preblem som man får lösa då.
Det roliga var ju att jag ville få upp honom ur sängen men istället blev det jag som blev nerdragen i sängen, men ja, så kan det ju gå. Till slut så kom vi upp ur sängen, efter några timmar. Och då gick vi till Mc Donalds för att äta lite, det blev en cheeseburgare, en liten pommes, Mc Flurry med smarties och en vatten. Billigt och bra, och gott med, dessutom! Sedan efter det så försökte jag förgäves att få tag i Cissi, men utan resultat. Så vi traskade till systemet istället och köpte Smirnoff Ice. Och dom var väldigt goda, sedan så kom vi hem igen till Glenn och då skulle han laga  mat eftersom att det var hans laga-mat-dag i måndags, men då upptäckte han att de inte hade några potatisbullar, så har ringde till Örbys och beställde pizza istället. Och snäll och gullig som han är, så bjöd han på pizza, både till mig och hans mamma och pappa. Snällt va? Pizzan, ja, det fick bli en Hawaii utan skinka. Precis lagom, för jag blev mätt efteråt.
Sedan så gjorde vi nog inte så mycket mer den kvällen, eller jo, vi tittade ju på en film Amusment, eller något liknande hette den. Ja, den va ju inte sådär jättebra precis, men den va ändå lite småäcklig. Sedan så gick vi och la oss.

glennochjag


På tisdagen var det egentligen meningen att vi skulle åka till Borås och ja, vi kom iväg o så, gick till buss-stationen i Kinna. Kommer precis upp för trappan i tunneln och ser att där åker 450. Glenn springer fram och knackar på dörren men den där busschauffören som körde, han ville inte släppa in oss. Så han körde, och tanken som gick genom huvudet då, jaha, tack så mycket, nu har du förstört våran dag. Så vi gick upp till Kinna istället och kollade runt lite. Hittade ingenting, förutom en söt liten deo på Lindex.

Tillslut så hamnade vi iaf i Skene, vi gick till Frölisch för att äta lite frukost/lunch, det blev en hamburgare med hackad gurka och dressing och en Coca-Cola. Gott var det! Sedan så kom Glenn på idèn med att hyra lite film och ha det lite mysigt hemma istället, så det gjorde vi. Vi hyrde 3 filmer: In the Name Of the King, Devil`s Chair och the Stranger. Fast vi hann tyvärr bara se dom två första och då var lite bra faktiskt. Hade velat se the Stranger också, men det får jag göra en annan gång.
Vi gick till Willys också och köpte lite godis och chips. Där inne träffade vi Johan, som gick i min klass på media innan. Han hade fått praktik där som ganska säkert leder till fast jobb. Grattis säger jag till honom! Sedan så gick vi och kollade när det gick en buss hem, vilket det inte gjorde vi Skene centralstation så vi gick till Casablanca och satte oss där för att vänta på bussen. Där träffade vi Emelie, som gick samhäll på gymnasiet. Henne hade jag inte sett sedan studenten, så det var jättekul att träffa henne. Och så satt vi där och väntade på bussen, men vi hann inte med någon för Glenns pappa körde förbi, så då fick vi skjuss hem av honom istället. Sedan så kollade vi på film och åt chips och godis och en lätt middag bestående av grillade korvar med bröd. Och sen så sov vi så gott, mätta och belåtna, även om busschauffören sabbade dagen för oss.

Och idag så åkte jag hemifrån Glenn, eller ja, rättare sagt så följde jag honom till Kinna, eftersom att han skulle till Af och mamma kunde hämta mig i Kinna. Och idag har vi inte gjort så mycket, mest bara tagit det lugnt. Sedan så kom jag hem och då fick man order om att gräset skulle klippas. Jaha, sa jag och tog på mig mp3:n och satte igång. Sedan så hamnade jag här och framför msn. Vill också säga grattis till Martina som har fått jobb på Mc Donalds i Varberg. Grattis!!

martina


Men hade bra, för nu orkar jag inte skriva mer!
Pusspuss//Camilla

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madeléne

Tack! =) Ja det kanske var ett tag sedan vi såg varandra.. Va roligt det var att se lite kort på glennsan på slaf.se hehehe..

Postat av: anna

låter som du haft en bra dag :) kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback