Borås.

Precis som jag misstänkte så blev det Borås idag, men inte vid torget (som jag hade velat), utan Knalleland. Men fan, det funkar ju, right? Hittade dock inte mycket julklappar, men en till pappa. Ska se om jag kan hitta ngt till farmor och farfar med och någon mer liten julklapp till pappa, sedan är man färdig. Skönt! Håller med Cissi där (som kommenterade mitt förra inlägg), väldigt skönt att man inte behöver köpa så många iår. Utan bara till familj och släkt iår. Har ju inte råd med så mycket mer heller.

Måste bara dela med mig av den här söta kissemissen:

Tycker den är sjukt söt, haha! Vad tycker ni?

Puss&Kram

 

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Naaaw, så sööt =)



Puss&Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback