Gekås.

Hela dagen har jag i princip spenderat med Angelica, med andra ord har det varit en grymt kul dag. Hon dök upp hemma hos mig runt 09.10, för sedan styra bilen ner mot Ullared och Gekås. Väl framme i Ullared så är det ju så att man måste hitta en parkering, vilket vi också gjorde ganska snabbt. Men när vi körde i de här "filerna" bland parkeringarna så var det en bil som körde åt fel håll. Så Angelica pekade åt honom och sa högt att: "Där får han ju inte köra!", gubben i bilen bara flinade åt oss och körde vidare. 
Vi spenderade ca. 3 timmar inne på varuhuset med skratt och rop som "Men här är det ju!" eller "Angelica, jag hittade det!", jag misstänker att många människor tyckte att vi var lite konstiga.. Tvärnitade kundvagnen gjorde vi också några gånger, men det är ju sånt som hör till när man shoppar på Gekås, när man ser något som verkar intressant.
Blev hel del flytta-hemifrån-grejer köpta. Vilket kändes bra. Allt från WC-rent till bakplåtspapper till tandkräm.

Efter Gekås, blev det snabbt in i de andra butikerna runt om. Vi var nog inne i de flesta iaf. Sedan en lunch bestående av härliga pizzor på Stanton`s. Då kom vi fram till hur kul det skulle kunna vara att åka på Roadtrip! Så det har vi planerat att göra. Någon gång. I framtiden. När vi, eller snarare jag, har pengar.

Nu funderar jag på att sätta igång en film, American Pie - The Love Book kanske? Ja, det tycker jag låter nice iaf!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelica

Tack för en superkul dag! Var helt slut när jag kom hem, somnade på soffan. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback