God natt.

För första gången i världshistorien tänkte jag skriva ett inlägg där jag helt enkelt säger god natt och tänkte också tillägga en liten sak.. Håll tummarna för mig imorn, eller något iaf, för imorgon får jag förhoppningsvis reda på mitt betyg i Bildbehandlingen. Jag är faktiskt nervös för första gången på länge, vill ha ett bra betyg i det ämnet. För om betyget är bra/högt så funderar jag på att söka till Bildbehandling B till våren. Jag hoppas att jag har en chans på MVG, men efter gymnasiet och andra grejer som hänt, så har jag lärt mig att inte ha så höga förväntningar.
Här är iaf collaget som jag har gjort, tyvärr är det många människor som inte är med i collaget som jag verkligen ville ha med, men jag hade inga bilder som kunde representera de tillfällena, och det tycker jag är jättetråkigt. Men nästa collage så har jag förhoppningsvis bilder som kan visa det. Valde att göra collage enkelt och inte krångla till det allt för mycket, med svartvita bilder:

Collage.

Puss&Kram

 

Permalink Bilder Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Jag håller tummarna för dig!

Puss&Kram <3

Postat av: Angelica

Jag med!! Hoppas det går bra! :)

Postat av: Camillamon

Jättefint ;) å lycka till!!

Ses imon i skolan hoppas jag :) Kram

Postat av: Märta-Pärta

Wie, nyår är med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback