Längsta kvällen.

Det här är nog den längsta kvällen i mitt liv och jag skojar inte. Jag trodde klockan var 23 nu men det visade sig att den bara var 21. Jag fattar inte, men det är kanske för att jag inte har så mkt att göra, eller har haft på hela kvällen. Sitter i Kinna och passar en lägenhet och katten över natten. Katten sover och är inte särskilt social. Men jag överlever.
Pratade lite med Big Q innan, han är i Paris. Han hade det bra iaf och lovade att titta efter en röd fransk sten till mig. Han undrade först om jag ville ha en kotte, men jag sa att jag skulle föredra ha en röd sten mer. En fransk röd sten till och med! Tror inte att dom är lätta att hitta, men han skulle leta iaf sa han. Så jag håller tummarna för att han ska hitta en.

Imorn ska jag på coachmöte klockan 11 i Borås. Sedan så ska jag försöka hitta till BAIK-stugan, ska vara där vi 13.00, har ingen aning om var det ligger bara. Men ja, det löser sig, det gör det alltid till slut. Har inte läst Metro idag heller, det känns ju sådär alltså, det har börjat bli en liten vana, att sätta sig och läsa Metro. Tidningen i sig har kanske inte så mkt att erbjuda, men Elvis och horoskopet är alltid kul att läsa. Ett litet tidsfördriv helt enkelt.

Mami påminde mig idag om att jag ska göra en adressändring med, är ju bara några få veckor kvar! Det hade jag helt glömt av, så jag ska göra det så snart som möjligt. Idag fick jag ringt till Blodcentralen med och sa att jag ville bli blodgivare. Fick en tid 9.40 torsdagen den 17 december, alltså nästa vecka. Då skulle dom ta lite prover och gå igenom lite information med mig. Nästa vecka händer en hel del grejer, tur att man har en kalender i mobilen, annars hade jag aldrig kommit ihåg allt!

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback