Musik.

Idag var det en tripp till Tandläkaren som gällde och jag ska tillbaka dit den 4 januari igen. Funderar på att bli blodgivare. Jag har funderat på det länge, men det är först nu som jag vill det. Var med Angelica idag när hon gav blod och ja, varför inte liksom? Kan jag hjälpa någon med att ge 4,5 dl blod så vet man ju att man gör något bra. Ska sätta mig och fylla i blanketten sen som jag fick med mig hem.

Just det, ni vet låten som var min "dagens låt" igår? Här är den, lyssna och njut (är ingen rolig video, men musiken är sjukt underbar!):

Nå, vad tyckte ni? Jag gillar den grymt mkt.

Puss&Kram

 

Permalink Camilla tipsar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Min Mami är med blodgivare och hon får massa fina saker varje gång hon lämnat blod. Jag är det däremot inte, vågar inte och uppfyller förmodligen inte kraven... Fast det är ju helt klart en jäkligt bra grej, och fantastiskt att människor ställer upp såpass på att hjälpa andra. Tummen upp!



Puss på dig, gumman :-*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback