Nyår, igen.

Nu är det snart nyår, igen. Jag behöver fler timmar på dygnet för att hinna med allt man ska göra. Mitt förra nyår var jättemysigt, det var nog det bästa nyår jag har varit med om. Men detta nyår, jag vet inte ens vad som händer än. Jag har hört om utgång och jag har det ena med det andra. Jisses, och på lördag. Kan ni fatta att det är nästa år? Det gör knappt jag.. Då ska jag förhoppningsvis iväg igen. Ingen lugn stund här inte.

Igår satt jag och tittade på Män som hatar kvinnor, som var ganska bra. En av de bättre svenska filmer som jag sett iaf. Sen så kan jag väl inte direkt höja den till skyarna, men den funkade att titta på. Bra, för att vara en svensk film. Tänkte ta och titta på Flickan som lekte med elden idag. Man måste ju få tiden att gå på något sätt, eller hur?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback