Slappdag.

Idag skulle jag egentligen upp till Borås för att gå på julavslutning på Folkunversitetet, men jag kom inte ens tills Kinna, pga vädret. Jaja, så kan det gå, skit-tråkigt att jag inte kunde åka upp, men vi får helt enkelt ses någon gång under vårt "jullov". Eller ja, man kan la inte kalla det för lov egentligen, har en del att göra nu under tiden som jag inte ska åka upp dit endå. Men lite ledighet får jag väl förhoppningsvis.

Istället har jag spenderat dagen till att.. inte göra någonting! Ganska skönt, faktiskt. Har bara umgåtts med mami och lillasyster. Dom bakade pepparkakor, jag käkade degen. The Dreamteam, eller hur? Haha! Imorgon ska jag in en stund till Kinna och Skene tack vare att mami ska jobba några timmar. Ska lämna två skivor till Big Q:s mami och sen så ska Big Q få tillbaka två filmer jag har lånat.
Min mami ville att jag skulle springa in och köpa Beck - Stormens Öga med, hon ville ha den. Någon som har sett den och var den bra isf? Tycker att Beck-filmerna är ganska bra, har bara två kvar att se, kommer inte ihåg vad den ena heter bara, Gamen kanske den heter?

Nu är det bara 2 dagar kvar till julafton och det är snö ute, as-nice! Dock är det lite för kallt ute för min del egentligen, är ingen snöfantast direkt. Sol, stränder och blåa hav är lite mer min grej.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback