Snabbis-dag.

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt.." Jodå, visst är det kul när det snöar, men inte när det blir slask utav skiten. Usch, vilken plåga det var när man skulle gå den där extremt "långa" biten från Skene buss-station till Big Q:s lägenhet. Sen så kasta han snöbollar på mig med, fast han missade 4/4 skott, så jag kan säga att jag är en hejjare på att hålla mig undan från snöbollar.

Dagen har gått otroligt fort och det känns som om jag har gjort en del endå. Hunnit åka upp till Borås, vara där i ca. 2 timmar och ha gruppcoachmöte och även välja till en kurs i Körkortsteori, kan ju inte vara fel tänkte jag och jag har också varit med Big Q och Angelica. Vi gav Big Q sin present, som var en extremt fin bild på mig och Angelica i svartvitt, ja, alltså den bilden som finns i föregående inlägg. Sedan så lånade jag ett gamecube-spel, 1 film och säsong 4 av O.C av honom. Vad har jag hunnit med mer? Jo, just det, jag postade julkort åt mamma imorse. Och allt detta hann jag med innan 14.00. och då var jag hemma igen! Inte illa, right?

Imorn drar man upp till Borås igen för att gå till Skatteverket på studiebesök. Jätteroligt verkligen, inte särskilt, men vad gör man inte för de där stackars knappt 2600:-, som man får varje månad för att göra de där studiebesöken. Sen så är det ju tre-parts-samtal också med arbetsförmedlarna från Kinna arbetsförmedling som vill veta hur det går där uppe i Borås. Men på torsdag blir det skoj, för då är det bowling med klassen som gäller! Dock hittar jag inte till bowlinghallen, men det är problem som jag får ta då helt enkelt. Jag kommer säkert fram till slut, den som lever får se, eller hur?

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nicole

Vilken bowlinghall är det? =) Jag hittar nog serru!



Kramis bananis

Postat av: Kristin

hej hej:) gör den i kinna:) ja absolut det hade vait väldigt trveligt med en fika:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback