Stjärnvinst.

Jag vann faktiskt en stjärnvinst idag, 2 kg Toblerone! Eller rättare sagt, jag och min syster vann den. Vi satsa 10:- var, så man får väl säga att vi vann den ihop, på nr: 44. Sedan så vann jag en grytvante med, riktigt nice! Dock är det tomtar på så den får la hänga framme runt jul och så där. Mami vann en liten Noblesse och två chokladkakor från Marabou. Min syster vann en liten Noblesse hon också och sjärnvinsten med så klart.
Det blev inte så många timmar som vi gick på Liseberg endå. Man frös ju rumpan av sig verkligen, fast man hade mycket kläder på sig.

Lite bilder från Liseberg och tyvärr har jag ingen bra kamera, men hoppas det går bra endå (klicka för större bild):
   

Nu tänkte jag sätta mig ner och titta lite på O.C. och njuta av värmen, ack så härlig denna värme är! Haha, man ska kanske lära sig att uppskatta de små sakerna i livet, det kan nog ge en hel del.
Btw, Gbg är verkligen grymt fint på kvällen.

Puss&Kram

Permalink Vardagsskrivande Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback